tisdag, juni 05, 2012

Nya tag!

Mitt dåliga humör höll i sig större delen av gårdagen och blev inte bättre av att Kalle var ungefär lika munter. Men idag tar vi nya tag! Emma och Rocky är på väg hit, jag gör minipajer och hon har med sig filmer på kaninungarna. Jag planerar att köpa en hona av henne så att Lovikk får sällskap.

Ikväll kommer Marika tillbaka och tur är väl det för igår var Nemo jätteledsen för att hon hade åkt. Vi har sett på Desperate Housewives sen det började och nu faller det sig så att vi kan se det allra sista avsnittet tillsammans ikväll! Hon har varit i Tjeckien och jobbat och kommer till Lund 20.18 så Jörgen är snäll och hämtar henne och kör hit i ilfart så hon är här till det börjar.

Imorgon ska jag till Malmö och träna löpning med Mirijam. Det är första gången jag tränar med någon annan och jag är lite nervös över sånt. Jag är rädd att jag inte orkar samma tempo eller blir akut megadödstrött och vill stanna eller något annat. Men jag springer ju inte sjukt långsamt och jag orkar ju springa långt utan uppehåll annars men ändå tror jag alltid att jag är sämre än jag är. Skärpning!

På torsdag ska jag klippa mig, på fredag ska jag peppa järnet inför lördag för då är det dags för fest i Helsingborg med Juristen och Hili!! Det längtar jag sjukt mycket efter och vi har triggat varandra i flera veckor nu. Lovely!

Men åter till dagen och minipajerna!



3 kommentarer:

Ninni sa...

Du är fucking fabulous!! Alla andra ser det så öppna ögonen!!

Mikael sa...

Jag är rädd för exakt samma sak och det är därför jag inte vågar gå med i någon cykelklubb. Men det sitter nog mest i huvudet så det är bra att jämföra sig med andra på Runkeeper.

Emma sa...

Så glömde jag visa filmen.. Den kommer sönder klippt på whatsapp då. Tack för idag, och pajerna var supergoda!