torsdag, mars 29, 2012

Träningskläder

Ninni ville att jag skulle visa träningskläderna som jag beställt. Det är inga fancy kläder som kostar en massa pengar utan alla plagg är från HM och kostar 149 kronor styck, plus en rabattkod som gav 25% på ett plagg.


Tunn långärmad tröja som finns i massa färger. Jag var lite tråkig och tog gråmelerad så svetten ska synas ordentligt.


Funktionslinne I material som andas och torkar snabbt. Jag tog ett svart.


Trekvartsbyxor med nedvikbar mudd i midjan. Jag tror jag tog mörkgrå, eller svart. Så färgglad och kul kommer jag vara i spåret i vår.

4 kommentarer:

äppelblomman sa...

Du kommer nu vara snyggast i spåret! Kul med nya träningskläder!
Kram K

Mikael sa...

Dåligt med reflexer på de där kläderna. Kontakta ditt närmsta tryckeri för lite snygga reflextryck ;)

Juristen sa...

Nämen oj oj oj!!! Vad e det jag läser?! Linnet goes wild with colors...! HA HA HA! Mainstream! Vad hände med subkulturen?! Fniss!

Elin sa...

du måste berätta sedan hur kläderna funkar och hur de är i storleken! jag är också på jakt efter relativt billiga träningskläder, framförallt överdelar!