söndag, mars 11, 2012

Inspiration

Till frukosten har jag suttit och bläddrat i Isabellas som jag fick en prenumeration på i julklapp och nu känner jag inspirationen flöda! Jag har alltid planterat i stora krukor på framsidan av huset men nu vill jag ha massor med olika krukor, små och stora, och sätta på stegar och stenar. Jag ska sno Kalles trappstege och medan jag kör mamma till flyget idag ska han få uppgiften att bygga någon form av stentrapp att ställa krukor på. Vårvädret gör underverk med humöret och kreativiteten!



2 kommentarer:

Juristen sa...

Superfin blogg! Gillar de nya färgerna!!!
Kalle e så snygg i håret, glömt och säga det innan! Jag saknar honom så det gör ont!
Jättesorgligt med kaninerna! =( usch och fy!!!
I love You!
Puss

Unknown sa...

Åh vad kul. Du får blogga ut blomkrukorna sen så en annan kan få lite inspiration! :-)