söndag, mars 04, 2012

Fest och party

Vilken helg! Den har gått i rasande fart och varit hur bra s helst. I lördags spenderade jag och Nemo förmiddagen ute i det fina vädret. Vi matade ankorna och lekte ute på en rolig lekplats som Nemo älskar att vara på.





På kvällen skjutsade Jörgen mig till Agneta i Malmö där det dukades upp till middag och fest. Jättegod mat, smarriga drinkar och dans tills vi var genomsvettiga. Verkligen en rolig kväll. Jörgen hämtade mig vid ett och väl hemma somnade jag gott.

Idag har jag haft Me&I-party och det var verkligen en fin kollektion. Nemo fick två t-shirts, en svettis-jacka och ett par yogapants och Leon fick en bodysuit av sin farmor. Cupcakes blev uppskattade och pappor och de större barnen grillade korv ute i trädgården.

Och den där sabla kaninen, definitivt på smällen Hon har boat med hö och idag började hon dra av päls så ungarna ska få det varmt och gott.



1 kommentar:

Ninni sa...

Tack för idag!! Supergoda kakor som jag gärna hade ätit fler av om inte min hjärna hade stoppat mig :)