tisdag, mars 06, 2012

Ingen tid

Jag har knappt haft tid att varken blogga eller läsa bloggar och inte tagit mig tid att kommentera, men jag ska! Idag ska vi åka till Nova Lund så
mamma får stilla sitt Indiska-begär. Jag ska tråna efter koftan och jackan på Lindex och sörja att jag inte fått några rabattcheckar.

Inga kaninungar än heller. Smilla har gjort ett bo men Jätten ligger där inne precis hela tiden så det är inte ett fluffigt bo längre. Jag funderar om hon kan vara skendräktig men det har jag ju trott förut men misstagit mig grovt. Det är supermysigt med kaninungar men stora kaniner får ju så stora kullar! En-två ungar hade ju funkat men det brukar ju bli runt tio... Jag hoppas hon är skendräktig men det hade varit kul att se hur ungarna skulle se ut, en korsning av fransk vädur/belgisk jätte och stora silver med massor av olika färger och teckningar i släkten. Vi får väl se vad som händer!








Några bilder från dopet som Kalles kusin mailade mig.

1 kommentar:

Anonym sa...

I år är det 40år sen jag stickade den dopklänningen åt Helen.Så himla kul att den fortfarande är med.Kram.