onsdag, mars 28, 2012

Att känna sig som Mikael

Idag har jag beställt en lite nördig grej, nämligen en iRun! Jag känner mig som min vän Mikael som är den största IPhone-nörden som finns och kan allt och har allt, men en iRun har han nog inte så där är jag lite före honom. Det är ett litet fodral man sätter på armen och har iphonen i när man tränar. Nu har jag den i fickan men i måndags när det var väldigt varmt ute kände jag att min huvtröja var väldigt varm att springa i men jag måste ju ha den eftersom den har fickor. Men vi går ju mot varmare tider så idag beställde jag också ett linne, en tunn långärmad tröja och ett par kortare byxor att träna i i vår och sommar.



3 kommentarer:

Marie sa...

Ett sådant har vi när vi springer, kanonbra!

Ninni sa...

Haha!! Mikael funderar starkt på om han inte behöver en sån också :)

Kan du inte visa kläderna?
Jag funderar starkt på vad jag ska ha på mig i sommar, mina yogabyxor är inte ideala för löpning.

Mikael sa...

Haha jag har velat ha en sån men jag har så bra fickor på den nya cykeljackan :)