tisdag, mars 20, 2012

Kalle med kollen

När jag skulle ta av mina träningskläder i tvättstugan idag så låg Leons byxor på torkstället men de var varken blöta eller smutsiga.
Jag: Har inte Leon några byxor på sig?
Kalle: Jo?
Jag: Men hans ligger ju här, har du bytt?
Kalle: Nej jag tog på ett par blå för jag tyckte det var det han hade?
Jag gick ut till dem i köket för att kolla.
Jag: Men det där är ju Nemos pyjamasbyxor!
Kalle: Jaha, oj då! Det var därför jag var tvungen att vika upp dem..
Jag: Men du tyckte inte de var lite väl stora?
Kalle: Jo men de var ju samma färg...


4 kommentarer:

äppelblomman sa...

Ha ha ha guuud va jag känner igen det där... Precis så är det här hemma med;-)
Jonas kan lägga in Douglas kläder i Fabians garderob... Hallå de är lite väl stora;-)
Kram K

Magdalena sa...

Haha, dessa karlar!

Anonym sa...

Precis så är det hos oss också!! Ingen koll...
Linda

Isacs Mamma sa...

Hej får jag lov att tipsa dig?
I morgon avslutas tävlingen som jag har där du kan vinna pris ifrån kullerbytta!

Är du med?
http://isacsmamma.blogg.se/2012/february/utkast-feb-15-2012.html

Har även en tävling med Dotto.se kika in och ta chansen du med:)