tisdag, mars 06, 2012

Stöveljakten

Idag har jag spanat efter gummistövlar till Nemo och jag blir lika irriterad varje gång jag ska köpa barnkläder och inser hur det delas upp mellan pojkar och flickor.


Röda stövlar med vita hjärtan på flickavdelningen, jättefina och absolut ett par jag kunnat köpa till min "stackars" pojke.


Turkosa stövlar med vita snören. Superfina men tyvärr bara i de större barnstorlekarna.


Typiska pojkstövlar och så jävla tråkiga. Blå, svart och limegrönt.


Fin blå färg med vitt nertill. Neutrala och fina men såklart slut i Nemos storlek.


Pippi-stövlar från Kavat. Jättefina men såklart dyra.
Vilka tror ni jag köpte?

9 kommentarer:

äppelblomman sa...

Dom med hjärtnan på! Vart finns dom? Dom vill jag oxå ha! Men dom med pippi är oxå grymt fina!
KramK

Anonym sa...

Så klart du köpte Pippi-stövlarna.Kram från moster.

Evelina sa...

Jag hoppas verkligen du köpte de med hjärtan eller de med Pippi :) Puss!

Ninni sa...

De med hjärtan!! Superfina!!

Jöns Marie sa...

De röda med hjärtan på!

Linnéa sa...

Det blev Pippi-stövlarna! Alla stövlarna är från Din Sko.

Marie sa...

Ååååå!!! Ellen vill också ha de BLÅ pippistövlarna!!
Jättefina!!

Jenny Shima sa...

Jag håller helt med dig när det gäller uppdelningen av barnkläder. Jag började nästa bråka med en expedit när hon undrade varför jag jag tittade på lila kläder till Oliver när det fanns "pojkkläder" på de andra hängarna.

Linnéa sa...

Men vad var det för idiot??? Hur kan man ens säga så? Även om man tycker det ska man väl hålla med kunden.