tisdag, mars 06, 2012

Ni har bra smak!

Jag köpte Pippi-stövlarna! De kostade 399 kronor och det tyckte jag var för dyrt så jag bestämde mig för de med hjärtan men då sa Nemos snälla mormor att hon kunde betala hälften. Nemo blev väldigt glad för dem och de blir fina till Leon sen.

Och så provade jag världens finaste jacka på Lindex och tyvärr satt den jättebra.


Mörkblått är så fint och jackan är helt underbar...

Men jag fick trösta mig med två kulor Ben&Jerrys istället, chocolate fudge brownie och cookie dough.


Leon fick prova en mössa som han var så sjukt söt i. Men jag är så trött på den där satans katten så han fick den inte.






5 kommentarer:

Ninni sa...

Väldigt söt jacka! Men var fanns hjärtstövlarna?

Linnéa sa...

Alla stövlar fanns på din sko!

Jöns Marie sa...

Åhhh, ben och jerrys! Såg sjukt gott ut!

Ninni sa...

Nu ska det nog gå att kommentera hos mig lite lättare :)

Anonym sa...

Visst är det härligt med snälla Mormödrar och Farmödrar,men jag tycker nog att hon kunde sponsrat din jacka med travvinsten sen helgen.Ha det bra.Kram.