lördag, mars 31, 2012

Genom ben och märg

Jag har spenderat större delen av dagen utomhus i riktiga kalla, starka vindar så jag var genomfrusen när jag kom hem. På förmiddagen cyklade jag och Nemo till Idalagården för loppis och ponnyridning. Nemo köpte en Kalle Anka-film för tio kronor och red två turer på Pepita.


Det var tur att Jenny, Ted och Oliver var där för jag var tvungen att åka men Nemo skulle rida mer så han stannade kvar med dem. Det gick jättebra och de gick hem med honom till Kalle sen.

Själv åkte jag till Alegården och red en tur ut i skogen. Det blåste isvindar men det var en mysig tur ändå. Jag red Hektor som är en riktig passgångare men med en underbar galopp, han är en ganska stor islänning och det märks i galoppen.

Nu är jag hemma i värmen i h ska förbereda lite inför morgondagens påskbrunch som jag ska ha för mina kompisar. Nemo tittade på sin nya film men den var tydligen väldigt sövande..



Inga kommentarer: