fredag, mars 16, 2012

Total förnedring

Jag hittade ett gammalt tidningsutklipp där jag och Karolin (Äppelblomman) var med i någon artikel om haschrökning bland ungdomar. Och jag är så ful på bilden, alltså på riktigt. Jag lyckades verkligen fastna i en osmickrande min och det var ju rena döden då, och fortfarande skäms jag över den där hemska bilden. Karro är ju jättesöt, som vanligt, och jag ser ut som en mupp. Och herregud, vad har jag på mig?? Chinos, någon slags lusekofta och en lila och neongul täckjacka. Och nu förnedrar jag mig själv genom att visa er bilden. Happy FRIDAY!


OBS! Det är inte vi som är haschrökarna.


Karro var snygg och populär.


Jag? Not so poppis...

1 kommentar:

äppelblomman sa...

Ha ha du är ju rolig;) guuud vad i hela friden hade jag för jacka då???;) och frillan ... Tur att man vågar förändra sig lite...not;)
Kram på dej härliga du!!!!