torsdag, mars 22, 2012

Hooked

Jag var uppe till tolv inatt och spelade Draw Something som jag blivit helt hooked på. Sjukt kul, LinneaSiljesvard heter jag om någon vill spela.

Leon vaknade typ 5.15 idag.. Ingen bra kombo med min nya addiction. Men solen sken redan då vilket gjorde det aningens lättare att kravla sig upp. Dagen bjuder på BVC-besök, inhandling av ny bilstol till Leon (Barnens Hus har 500 kronor rabatt på alla bakåtvända stolar) och så ska jag springa en kortare tur på 2-3 kilometer och sen köra lite intervaller.

Men nu ska jag borsta tänderna och försöka täcka de svarta ringarna under ögonen...


Jag har gått bananas med fina fjädrar i en naken buske för att pigga upp lite!

1 kommentar:

BitterBlondin sa...

Hejsan! Hittade din blogg via Mammabloggar och tänkte bara tipsa om en rolig tävling där man kan vinna en SwingCar - som en blandning av cykel och Bobbycar fast man "vickar" sig fram. Här tävlar du om den:

http://bitterblondin.se/2012/03/21/tavling-vinn-en-swingcar/

Ha en skön dag!