onsdag, augusti 17, 2011

Ö-deluxe

I söndags fick jag en present av Kalle, en förlossnings- och duharblivuttvåbarnsmammapresent!


Jag har inte köpt en cd-skiva på hundra år och lyssnar alltid på Lars Winnerbäck så det var kul med en ny skiva och den är riktigt riktigt bra.

Jag skulle behöva lite nya skivor för sen jag slutade ladda ner lyssnar jag på samma musik hela tiden. Lars Winnerbäck spelar jag till 90% och emellanåt lyssnar jag på Lisa Ekdahl, Björn Afzelius och Mikael Wiehe och Peps Persson. En skiva med Sara Varga hade jag velat ha för att utöka spellistan lite.

4 kommentarer:

LolitaRegina sa...

Åh! Hur är den? Jag tror att jag också skulle kunna gilla den.. =)

LolitaRegina sa...

Ps. Du vet att jag bloggar fortfarande va..? Fast under en annan adress än LolitaRegina. Hojta om du vill ha den! Ds.

Linnéa sa...

Den är jättebra, i love!!! Jag vill jättegärna ha adressen, ge mig!!! :)

LolitaRegina sa...

Har mejlat adressen till dig på Fb =)