onsdag, augusti 24, 2011

Låg

Usch det här är ingen bra dag. Knappt någon sömn inatt och så har Leon varit väldigt skrikig idag så jag har inte kunnat vila och fick inte i mig något att äta förrän närmare 12 och nu håller mitt huvud på att sprängas.. Nemo blev jätteledsen idag vid lämning på dagis fast det gått jättebra igår och i måndags. Men han var ju väldigt trött eftersom han inte somnade förrän kanske 21 igår och vaknade jättetidigt idag. Sådana här dagar känner man sig otillräcklig och it sucks. Och jag behöver städa till mina stackars kaniner vilket var planen idag men Leon verkar inte ha samma planer. Får se om jag kan få det gjort när Kalle kommit hem.

Jag vill vara en supermamma som fixar allt och aldrig blir trött och irriterad!!


6 kommentarer:

Anonym sa...

du ÄR en super mamma, jättekram till dig <3<3<3<3
Mercedes,

Karro sa...

Guuud, vilken tror du inte vill vara en supermorsa?? Jag vill men just nu är jag verkligen inte det:(
Du är bäst som mamma de är jag helt däcket på!!<3
kram K

Mirijam sa...

Äh, det finns inga såna morsor! Alla är supermorsor och gör så gott dom kan. Kaninerna klarar sig.

Eijlert... sa...

En supermamma är inte en mamma som är helt perfekt och felfri. Den perfekta mamman är den man själv är!

Stykekramar till dig Linnéa!

Elin sa...

Du är den bästa mamman Nemo och Leon kan ha!
Var inte så hård mot dig själv, men jag vet hur svårt det är.

Hör av dig om du behöver hjälp med något, stöd eller bara lite sällskap. Jag och Noa är hemma torsdagar och fredagar. Vi tar gärna tåg och buss till er om det skulle vara något. Bara säg ifrån. Kramar!

Linnéa sa...

Ni är så goa och fina så det finns inte!!