tisdag, augusti 23, 2011

10 timmars festivalande

Idag har jag knatat runt på Malmöfestivalen i drygt 10 timmar. Helt galet. Jag hade tänkt åka hem på eftermiddagen men hängde med tant Mirijam och blev kvar tills Kalle och Jörgen kom. Vi kom nyss hem efter att vi hämtat Nemo hos farmor.

Det här gjorde jag mina 10 timmar i Malmö:
• Köpte nytt nagellack
• Köpte en vinterjacka till Nemo
• Åt langos till lunch
• Var på barnvagns-stand up (vad jag tyckte om det kan ni läsa i Kvällsposten imorgon)
• Köpte Pippi-mössa och Pippi-vantar till Leon
• Köpte fair trade-elefanter till Leon
• Köpte ny fotfil och fotkräm till mig själv
• Drack ett glas rött
• Åt vildsvinskebab till middag

Det var nog allt.





Ammade gjorde jag också. Ett par tre fem gånger.

3 kommentarer:

Mirijam sa...

ÅÅhhhh! Inte Sydsvenskan, KVÄLLSPOSTEN.

Linnéa sa...

Ha ha ja det vet jag ju, nu har jag ändrat!

Eijlert... sa...

Lät ju som en bra dag! Skönt att få något annat att göra ibland kanske? ")