tisdag, augusti 23, 2011

Malmöfestivalen

Jag och Leon har precis hoppat på bussen till Malmö för att festivala lite idag. Farmor Karin är snäll som vanligt och ställer upp och hämtar Nemo på dagis. Barnen är lyckliga som har mor- och farföräldrar som ställer upp i alla väder.

Och på tal om väder är det skitvarmt ute! har lite ångest för att jag klädde Nemo för varmt idag. Inte kokhett men tights och strumpor, fast han kunde haft shorts och sandaler. Men det var vara 12-13 grader imorse så jag trodde inte det skulle bli så varmt idag.

Men men, inget att göra åt nu! Jag ska träffa Mirijam, äta langos och hoppas på att jag hittar en så fin mössa som jag köpte på festivalen förra året men lyckades tappa bort i våras. Om jag gör det så köper jag två!


Just nu på bussen. Jag har mina allra finaste skor på mig idag!

1 kommentar:

äppelblomman sa...

Underbara skor!! ha det så kul på festivalen o hoppas att du hittar en liknande mössa!
Kram K