onsdag, april 13, 2011

Vecka 27?

Jag tror det var vecka 27 jag gick in i idag, men är inte helt hundra. Herregud snart är det vecka 30 och poff! så ska Hästen födas. Jag hinner inte med.

Jag har en massa idéer till inlägg men jag orkar inte engagera mig ikväll för jag mår inte så bra. Förkylningen smög sig på mig igår eftermiddag och idag har jag mått sämre. Självklart hade vi ett möte efter jobbet så jag var inte hemma förrän halv sju idag.

Nu ska jag fortsätta dricka en massa te med honung och titta på Greys Anatomy innan jag stupar i säng. Imorgon ska vi till Lund på återkoll på barnkirurgen och innan dess träffa Maggi och Alba så jag vill verkligen må bättre!


- bloggar från MIN iphone.

2 kommentarer:

kattiiiiss sa...

Har precis hittat hit.
Krya på dig!

Elin sa...

Jo, det är vecka 27 du går in i, för jag är i v. 26 och jag är ju en vecka efter dig! :) Jag tycker också det börjar bli svårt att hålla reda på veckorna... Undrar vad det kan bero på?