torsdag, april 21, 2011

Skärtorsdag

Det har varit en helt fantastisk dag! Det har varit rena sommarvärmen, jag kom hem i god tid från jobbet och vi har grillat och suttit ute hela kvällen. Jörgen jobbade bara halv dag idag så han hämtade Nemo på dagis och ikväll har vi grillat korv med en massa smaskiga tillbehör och suttit ute och haft det riktigt gött. Lite efter sju gick jag och Nemo in och badade och sen la vi oss i soffan och tittade på Pippi. Vi somnade båda två och det var så mysigt.







Imorgon ska vi gå tipspromenad på förmiddagen, jag ska planera påskmat och köra och handla och på kvällen ska jag jobba. Typiskt att jag jobbar en ynka fredagkväll på sex veckor och den lyckas givetvis infinna sig en helg när alla andra är långlediga. Men det är en röd dag, och jag jobbar även måndag som är röd dag och säger bara: KA-CHING!!

1 kommentar:

Mirijam sa...

tjoho, jobba helg FTW! (ekonomiskt sett alltså)