tisdag, april 05, 2011

Overkligt

Gud vad det märks att Hästen blivit större! Han karatekickar hela tiden, jag är konstant kissnödig och sparkarna är lite över allt, både högt och lågt. Det är så sjukt, att livet funkar så, att det ligger en liten bebis i magen. att den lever där, växer och utvecklas och kommer ut helt färdig och kan leva utanför helt plötsligt. Helt stört ju om man tänker efter. Själv är jag riktigt trött idag. Nemo sov hela natten på sitt rum, vaknar vid 5.30 och jag bar ner honom och vi slumrade vidare till 6.10. Jobb hela dagen och när jag kom hem åt vi ugnspannkaka som Kalle gjorde (jättegod!!), sen baddags, nattning och snart är det Desperate Housewives. Dagarna bara rasar förbi och jag insåg att det snart bara är ett tvåsiffrigt antal dagar kvar tills Hästen är beräknad! Galet! När fattar man att man ska få en till bebis?

Första bilden på Nemo som jag visade i bloggen. Jag fick jättemånga fina kommentarer till det inlägget och ibland går jag tillbaks och läser dem och grinar lite. Bara för att det är så fint.

1 kommentar:

Elin sa...

Gud vad jag älskar att du kallar bebben för Hästen, jag garvar alltid åt det så fort du skriver det! :D:DD