torsdag, april 28, 2011

Studsmatta

Nemo älskar att hoppa på grannarnas studsmatta. Han går knappt att hålla på tomten för han springer dit och ska hoppa hela tiden så vi har fått sätta upp ett litet staket för att slippa jaga honom varenda sekund vi är ute. Men han har ju så roligt så nu funderar jag på om vi inte ska köpa en studsmatta till honom. De är så jävla dyra bara och jag har alltid varit emot studsmattor. Tycker inte det är en vacker detalj i trädgården direkt. Men vad gör man inte??


3 kommentarer:

Sara. sa...

vilka mysiga bilder! det är ju som sagt inte den finaste prydnaden man kan ha men det är ju sjukt roligt. ibland får estetiken komma i andra hand. förresten jag har utmanat dig på en grej i min blogg.

www.vonmarble.wordpress.com

sara. :)

MiaMaria sa...

Våra grannar har grävt ner stativet så att studsdelen är i marknivå. Sjukt smart för den blir inte lika ful och de kan inte trilla ner från den :)

Marie sa...

Grymt fult är det, det håller jag med om.
Men...så grymt kul dom har på den!! Vi drar oss lite för att sätta upp våran men till helgen har vi lovat... =)
Klart han ska ha en studsmatta, en tidig 2-års present kanske?? =)