torsdag, maj 07, 2009

Till Kajsa som undrade vad det stod på mitt ass:


Ja man kan ju undra varför jag tatuerat in Buy me, I'm swedish på röven och jag har faktiskt inte något riktigt bra svar på det. I mina träskor står det Köp mig, jag är svensk och på något sätt fick jag för några år sen en idé att det skulle vara lite lustigt att tatuera in det, fast på engelska. Idag undrar jag hur fan jag fick den idén, haha! Ingen tatuering jag skulle gjort idag men inget jag ångrar. Kanske inget man stoltserar med på beachen direkt. Jag fick tatueringen gratis om jag visade upp den i Scandinavian Tattoo Magazine när jag var Cover girl och tyckte det var en bra deal.

5 kommentarer:

Mirijam sa...

Precis min humor!

Bara Lisa sa...

Nej jag hajade aldrig riktigt den men tänkte att du nog hade en bra anledning. :)

Mirja sa...

haha, det här var dagens roligaste! helt underbar!!

Elin sa...

haha fan vilken cool tatuering! :D

Kitte sa...

haha. den var skoj :) Hur gør man før att bli covergirl i tex STM??? Funderar lite till min fæstmø fyller 25 næmligen. Hon ser bra ut och har några riktigt snygga tatueringar... Ræcker det lixom??? :)