torsdag, maj 28, 2009

Idag är en sån där jobbdag när jag känner att det hade varit jävligt skönt att jobba kvar i kassan på Indiska istället. Jag är frustrerad och känner att jag bara får mothugg och arrogans tillbaks när jag försöker hjälpa. Jag vet jag inte ska ta det personligt, och det gör jag inte riktigt heller men jag är så trött på att ge av mig själv och sen få skit tillbaks.

Det är ju självklart inte så här hela tiden men som med alla jobb så har man ju bra dagar och dåliga. Det här har varit en dålig och när man använder sig själv som redskap så kan det bli jävligt påfrestande.

Nej nu ser jag fram emot en lugn och skön helg i min trädgård där jag bara ska vara och njuta av livet.

2 kommentarer:

äppelblomman sa...

Ja jag har faktiskt tänkt mej att prova på det. Men jag känner ingen som har en... Men dom säger att det ska vara bra!!

Sofia sa...

Jag känner precis likadant inför mitt jobb. Det är sin sak att ha en dålig dag på jobbet, det kan alla ha, men när man har ett jobb där man är så nära människor (och som du säger, använder sig själv som redskap) då tar det lite hårdare.