onsdag, maj 27, 2009

Dagens projekt består i att fixa till mitt lilla jordgubbsland. Jag har tagit upp alla gamla plantor och tömt hela landet, fyllt på med ny jord, gödslat och håller på att sätta ner de gamla plantorna igen. Men jag har mina andra paus nu eftersom det kommer regnskurar då och då.

Jag har lite andra spännande grejer på gång också! Jag ska vara modell för träningskläder i ett nummer av Föräldrar och barn - Att vara gravid och ska träffa en fotograf på fredag om hon kan de tider som jag kan. Spännande! Jag har en bekant som är frilansjournalist som gjorde ett reportage om mig i Plaza Kvinna för några år sen och hon hör av sig då och då och frågar om jag är intresserad av att vara med på olika saker.

Så nu får ni hålla tummarna för att allt klaffar så jag kan få mina 15 minutes of fame (igen) för det vore en himla rolig grej att göra. Känns speciellt bra att vara med i ett träningssammanhang eftersom jag tryckte en 200 grams Marabou igår. Eller inte hela, jag lämnade faktiskt en rad.

3 kommentarer:

Lisa Gittan S sa...

vad spännande, dom hade inte kunnat valt en snyggare gravid tjej/kvinna/idol - you name it =)

Snart ses vi i dalom,

Lycka till

Elin sa...

haha jag kan säga att om det hade varit jag hade jag INTE lämnat en rad - och jag är ändå inte gravid! :D

Vad kul med bilderna, det ska bli jättespännande att se!

äppelblomman sa...

Å guuuud va roligt för dej!! En sån grej skulle jag med vilja göra!! Vi får hoppas att det händer mej någon gång!! Så jag oxå får stå i rampljuset!!