fredag, maj 08, 2009

Det känns inte som någon kul kväll. Jag hade föreställt mig en mysig fredagkväll tillsammans med Kalle, men han är på jättedåligt humör eftersom han slutat röka. Inte alls rolig att prata med, irriterad och hetsig. Jag tycker det är sjukt jobbigt när han går runt och morrar, även fast jag förstår att han är sjukt röksugen och att det är jobbigt för honom. Men själv känner jag mig så jävla känslig och blir nedstämd och ledsen. Sjukt trött är jag också så min strategi är att hålla mig ur vägen, vara uppe till nio-tiden och sen krypa ner i sängen och läsa för att sova senast tio. Jag hoppas Kalle känner sig lugnare imorgon för annars kommer Ullared-turen inte bli så speciellt rolig.

1 kommentar:

Maja sa...

Jag lider med både kalle och dig. Slutade själv röka i höstas och de gånger då ajg rökte och blev utan cigg vart jag världens monster. När jag sluta gik jag över til snus först och de vart mkt lättare för man slapp få niktotin bristen men jag var mkt vane rökare. Vänta på tåget - cigg, rast-cigg ect så när man väl vant sig av emd de så insåg man att snus avr mest räluigt såsluta man med de också. :)