tisdag, maj 19, 2009

Det känns som att jag bara skriver om samma saker hela tiden och det är kanske inte så kul för er att läsa? Juristen sa förut att jag borde ha en frågestund i bloggen men jag har tvekat för det känns som att jag skulle få typ två frågor och då känns det bara dumt.

Men nu kör vi på en frågestund! Fråga vad ni vill i kommentarerna i detta inlägget så ska jag svara på dem i helgen. Var inte blyga nu utan ge mig intressanta och roliga frågor!

Tips på önskeinlägg mottages också med glädje!

9 kommentarer:

Hili sa...

Mina fråga...
1, Gör det inte ont att hänga i krokar???
2, Vad är ditt drömjobb?
3, (Detta är en fråga som du inte behöver svara för privat, okey?)Vilket val i livet ångrar du? (ex, tackat nej till ett jobb etc)

Puss

Maja sa...

Jag bad ju dig berätta mer om ditt jobb och utbildning tidigare, passar väl på att fråga igen då jag inte sett ngt svar :)

Negligible sa...

Mina frägor.
1. För det första undrar jag vem denna Jurist är som du ibland snackar om.?
2. Jag vet, ditt första barn är inte fött. Men vill du skaffa fler senare?
3. Varför tog du ut så många av dina piercingar och sydde igen töjningarna?

Anonym sa...

Vem är den underbara Hili som du ibland skriver om?

MiaMaria sa...

Jag undrar hur ni ska göra till Jul nu när Nemo kommer vara med? Ni brukar juh fira på olika håll i landet annars, har själv börjat fundera på hur vi ska göra så det blir nog till att fira jul här hemma så att alla kan komma men jag förstår inte var vi ska få plats =)

Om du är hängig och lite nere en dag, vad gör du för att må bättre? Själv vänder jag mig alltid ut till naturen för att få nya krafter och rensa hjärnan.

Och till sist, vilket är ditt bästa barndomsminne?

Den lila klänningen kommer från Noanoa och den rosa från Indiska =)

Jöns Marie sa...

Kolla in svaret på din fråga om min hibiscus Linnéa på min hibiscusblogg=)

grejs sa...

Vad har är du mest nervös över inför förlossningen och att bli mamma?
Har du nån gång haft problem pga dina piercings och tatueringar när du träffat människor eller sökt jobb etc.?

Elin sa...

1. Är juristen utbildad till jurist, eller kallas han/hon bara det?
2. Vad tror du blir roligast med Nemos ankomst till jordelivet?
3. Vad tror du kommer bli jobbigast?
4. Kommer du bo hela livet i erat fina hus, tror du? Eller kommer du flytta tillbaka till Malung nån gång?
5. Har du några syskon?
6. Har du några planer på nya tatueringar? Vad i så fall?

Sen önskar jag inlägg om en rundtur hos er, ni har det så himla fint överallt! Och kanske en intervju med Kalle? :D

Rill0rv sa...

När uppstod myten om att kinesiska muren kan ses från månen?

// MvH din bästis, Rille