tisdag, september 23, 2008

Usch jag är så ledsen och orolig. Musse är helt off, han ser trött ut i ögonen och bara ligger. Inte usträckt så som en kanin som mår gott gör utan ihopkurad. Och nu när han fick mat viille han inte ens äta av kålen eller broccolin han fick. Det känns för jävligt, jag vet inte vad jag ska göra. Han bara kurade ihop sig i buren. Lillan hoppade glatt in i buren när maten kom så det är inte så illa med henne. Men Musse, fan.. Innan idag åt han maskrosblad, åt upp allt han fick med god aptit. Han är ju så ung, han ska inte bli sjuk nu! Vad ska jag göra? Imorgon jobbar jag och sover tills på torsdag så ingen kommer kunna titta till honom imorgon på dagen. Jag vill verkligen inte, fan jävla helvetes skit och piss. Inget känns kul när det är så här, jag är så rädd för att förlora honom!!!

Jag vill ha tillbaks den glada kaninen som skuttade runt och hittade på hyss och som försökte rymma hela tiden...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vad jobbigt Linnea! Jag känner med dig och hoppas allt ordnar sig.

Kramar från Lisa

Anonym sa...

Usch vad tråkigt att höra/läsa... Håller tummarna för honom att han ska piggna till!