fredag, september 12, 2008

Ahhh lovely fredag! Efter att jag kom hem från jobbet imorse åkte jag nästan direkt till Nova Lund och köpte födelsedagspresenter till farmor och Emma som kommer imorgon. Köpte även en guldmopp och lite annat på Rusta. En guldmopp alltså, lyxigt. Åkte vidare till Willys och sen till Systemet i Dalby och sen hem. Efter lite lunch gick jag ut och städade hos kaninerna och fyllde deras burar med nytt hö. Deras favoritstund när det kommer in helt nytt och gosigt hö de kan smaska på. Sen klippte jag faktiskt gräset fast jag kände mig trött, jag är så himla duktig. Men det var sjukt mysigt att vara ute. Riktigt höstigt och lite småkallt så jag fick ha halsduk.

Nu håller jag på att laga tacos och Kalle är nyss hemkommen. Det blir en riktig myskväll ikväll!

Förresten, kolla in Rampljuset i Barnkanalen kl 19.30, då ska nämligen Estilo Faixa vara med!

Talangjakt. Del 2 av 18. Gonza bjuder in artister från hela Sverige att prova lyckan i Rampljuset. 48 artister tävlar om vem som blir höstens bästa entertainer i häpnadsväckande, brutala och fantastiska nummer. I Rampljuset är det publiken som bestämmer vad som är bra eller dåligt och sist kvar blir den artist som lyckas underhålla publiken längst.

Vad gör ni denna mysiga höstfredag?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Ja visst är det kul med bilder i bloggar, det gör ju halva läsningen liksom. Du är ju superduktig på att lägga in bilder. :) Förresten, kan jag länka till din blogg?

Anonym sa...

Du bör byta adress till min bl*gg! ;) Nytt liv nu!