fredag, september 19, 2008

Ditt namn? Linnéa - the great
Födelseår? 1980
Hur lång är du? 167,5 cm
Spelar du något instrument? Nej
Dina första tankar när du vaknar? Nej, nej, nej, vad är klockan? Vad är det för dag? Måste jag gå upp?

Är du hungrig? Absolut inte, lite äckligt mätt snarare.
Var befinner du dig just nu? På jobbet.
Biter du på naglarna? Nej jag slutade 2001/2002 efter att alltid ha bitit på naglarna.
Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna? Lila med geishor på.
Har du några husdjur? Japp, 4 kaniner, 3 ödlor, 1 sköldpadda och så har Kalle 2 ormar och 1 spindel.

Är du singel? Nej.
Vem är snyggast? Wentworth Miller, Johnny Depp, Gwen Stefani, Shakira.
Vem vet mest om dig? Ingen vet allt, men Maggi och Marika vet mest tror jag.
Vad vill du just nu? Få en jävla självdisciplin så jag kan gå ner i vikt.
Ditt mål i livet? Att vara lycklig och känna mig trygg.

Rädd för? Att bli ensam, att mina nära ska gå bort.
Hur gammal är den äldsta person du kysst? Ingen aning, kysser helst yngre. ;)
Har du körkort? Japp, sen snart 9,5 år tillbaka.
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Ingen aning, men mamma du får gärna skriva en kommentar om andra namn ni ville jag skulle ha!
Pepsi eller Coca cola? Cola light.

McDonalds eller Burgerking? Kyckling på BK, fisk på Donken.
Sjunger du? Ja, I love to sing.
Vad har du för skostorlek? 37-38
Vill du gifta dig? Ja jag vill gifta mig i Kättbo i vita träskor och långt mörkt hår.
Kommer du överens med dina föräldrar? Mycket bra.

Din hårfärg? Mörkbrun.
Skorna du hade på dig idag? Grå filttofflor med hjärtan.
Grönan eller Liseberg? Liseberg tror jag.
Vad sover du i? Nattlinne.
Favoritmat och dryck? Tacos, thaimat, té, vin och Ramlösa med god smak.

Hur svarar du i mobilen? Hallå svarar jag alltid, vem det än är som ringer. En del stör sig på det.
Sov du ensam inatt? Nej, men inatt blir det lonely.
Vad gjorde du kl 08 imorse? Sov och skulle sova 30 minuter till..
Vad gjorde du för 15 min sedan? Ute och tittade på en igelkott på gården.
Vad var det senaste någon sa till dig? Är du en nattmänniska?

Vad har du druckit idag? Té och citronbubbelvatten.
Vad är det för väder hos dig nu? Kolsvart och iskallt.
Godaste glassmaken? Ben & Jerrys chocolate brownie.
Sover du tungt? Periodvis.
Drömmer du mardrömmar? Periodvis eller när jag lyssnat på en läskig bok-cd.

Favoritklädsel? Klänning!
Vad ser du om du tittar till höger? En telefon och en skrivare.
Favoritgodis? Lösgodis.
Hur många kuddar sover du med? Vi har tre i sängen, två är mina.
Vad längtar du mest efter just nu? That´s for me to know and you to find out..

Vad väntar dig om 10 år? Oj, då är jag på toppen av min karriär, har byggt ut huset, har några barn, minst en hund och jävligt många pelargoner.
Vad luktar det nu om du sniffar lite? Absolut ingenting.
Saknar du någon nu? Ja Kalle... Och kaninerna.
Snus eller cigaretter? Cigaretter. Har aldrig provat snus, det verkar så äckligt.
Vill du ha barn? Ja.

Längtar du till din nästa födelsedag? Ehhh nej, så snabbt behöver det inte gå.
Är du snäll? För snäll.
Är du blyg? Ibland, när jag var liten var jag superblyg.

3 kommentarer:

LolitaRegina sa...

jag är ju en sucker för sånt här, så jag snor den helt enkelt av dig! :)

Anonym sa...

du är så himla... alltså, det går inte förklara vad du är men jag gillar det :)

Anonym sa...

Det fanns inget annat namn än Emma Linnea, Elisabeth kom till strax innan dopet, det hade blivit katastrof om du varit en pojke !!
Kram Mamma