torsdag, september 18, 2008

Okej, jag har alltid sagt att jag vill ha en flicka när jag får barn, men efter att ha gjort ett test på http://www.makemebabies.com/ så är jag inte lika säker längre. Den översta är en tjej och hon ser ju fruktansvärd ut! Pojken blev ju mycket sötare, med pirathatt och allt. Undrar om den blir svår att föda ut? Och what's up med det gröna runt ögonen? Kommer de se ut så??? Och VEM har de fått den där konstiga näsan från???




Jag ska jobba hela helgen men börjar inte förrän 16 idag och det är jävligt skönt. Då slipper jag vara med om det stressiga fredagsschemat utan kommer lagom till middagen och allt mys på kvällen, förhoppningsvis, jag vet ju inte vad som är planerat.

Vad ska ni göra i helgen, ni lyxostar som inte ska jobba?

5 kommentarer:

Mirja sa...

med ett bombnedslag till lägenhet ska jag tyvärr inte göra så mkt mer upphetsande än städa, rensa, sortera tvätt, vika in tvätt, slänga tidningar, diska diskberget i köket, o passa på att göra allt sånt trist under en o samma helg. däremot ikväll blir det en sväng på söder och götgatan för lite shopping för att muntra upp mig lite inför trista helgen, hoppas dock jag kommer må bra o vara stolt över mig själv på söndagkväll sen :)

Anonym sa...

MMMMMMMM skulle vara ledigt på helgen... men har häktet preciss ringt... så: gissa?! ja, jag ska jobba imorgon 9 - 18... taket, du vet vad det betyder.... Men sen ska vara ledigt på söndag och nästa vecka har jag en sånt distansutbildning så jag ska vara hemma och plugga och skriva och skicka och kommentera andras arbete... låter det mycket? JAAAAAAA det är mycket!!! Kram.
Mercan.

Anonym sa...

Först ska jag säga att jag e ledig i helgen, har en underbart god potatisgratäng i ugnen och ett glas rött i näven... Sen kommer detta med barn... Jag önskar ju som sagt att du ska få en pojke med brinnande rött hår... Han kommer att döpas till Morgan och gifta sig med en piller missbrukare =) exakt som i filmen. Ha en underbar dag...

Puss Hili

Mirijam sa...

Klättra, hoppa fallskärm, leka med hunden, och så jobba lite lite grann.

Jenny Shima sa...

Jag ska gå på fest vilket jag verkligen kan behöva.
Jag tror ju att ens egna barn alltid kommer att vara söta för en själv. Den dagen ni skaffar barn blir det säkert en jättesöt bebis. Skyll på att bildgeneratorn är kass :).