onsdag, september 10, 2008

Jag skulle vilja ha en receptblogg eftersom jag tycker det är roligt att laga mat och prova nya rätter. Men det hade varit ännu roligare om några fler skulle vilja ha bloggen tillsammans med mig. Jag tänker mig att man är en tre-fyra stycken och lägger in minst ett recept i veckan som man delar in under olika kategorier och gör länkar i sidomenyn. Det ska vara recept som man provat och som man kan skriva en liten "recension" om och kanske ge tips på hur man gör den vegetarisk eller ger den mer smak eller annat som kan passa. I headern kan det vara bilder på dem som lägger in recepten och så självklart bilder på maten i den mån man kan.

Vad säger ni? Någon som är intresserad?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är superintresserad!
Har haft lite samma tänk faktiskt. syrran har ju typ en sån med några kompisar http://kompiskrubb.wordpress.com tror jag det är, men dom skriver inte så ofta.

Manu sa...

jag har ett recept.
Man sväljer 200 g smör och en halv liter grädde.
Sedan Smörjer man in sig med rosmarin och timjan och grillar ca 60 minuter på 200 grader.
garnera med purjo.

Elin sa...

Jomen det låter ju som en toppenidé! Jag är jättegärna med! Jag är dock inte så bra på det där med vegetariskt, men det kan ju säkert de andra som är vassa på komplettera texten med kanske... Hör av dig om du tycker att jag "platsar", det skulle vara jättekul!