onsdag, september 24, 2008

Tack så jättemycket för alla tankar ni skänkt mig idag, det känns otroligt bra att se alla kommentarer.

Jag är på jobbet och det har varit jätteskönt att få vara här bland alla goa människor. Jag har känt mig lugn även om jag är ledsen och tänker på min Musse hela tiden. Fan, han måste bli frisk för jag vill inte vara utan honom! Och han förtjänar att finnas kvar ett tag till, goare kanin finns inte!

Jag hatar verkligen den här känslan av maktlöshet, det är så otroligt frustrerande att inte kunna göra ett piss. Varför ska det vara så här? Är det mitt fel? Har jag gett honom fel mat? Gick jag inte till veterinären i tid? Gick jag till "fel" veterinär? Var jag inte tillräckligt uppmärksam?

Jag ringde inte ikväll och frågade hur han mådde. Jag känner mig så självisk men jag vågade inte. Jag var så rädd för att de skulle säga att det inte var någon förändring för då skulle jag bli så ledsen och tänka på det hela kvällen. Stackars lilla vän, han är med främmande människor på ett nytt ställe. Jag vill bara ta hem honom igen.

Jävla skitliv. Kommer han inte hem igen vet jag inte vad jag gör.

Inga kommentarer: