måndag, september 15, 2008

Herregud, vilket kalas det var i lördags. Jag var riktigt sliten och uttrycket bakis och skakis har fått en helt ny innebörd. Men roligt var det och vi hölll igång hela natten och la oss inte förrän tidigt igår morse. Jag var helt upprörd över att folk skulle gå hem så tidigt, klockan var ju bara typ 5!

Idag skulle jag ha jobbat men vaknade med en helt igensvullen hals och ont i huvudet. Kunde knappt prata när jag ringde och sjukanmälde mig. Mår lite bättre nu efter X antal koppat té men är fortfarande inte bra. Ska se om jag pallar ta en promenad till bibblan sen, jag behöver ha en ny bok att läsa.

Jag försöker lägga upp bilder på Fejjan men sidan bara rövar sig. Och så ser den förjävlig ut numer, fattar ingenting.

1 kommentar:

Anonym sa...

Snygg bild på ögat!