tisdag, september 23, 2008

Lillan verkar inte må så bra. Hon har varit som vanligt hela dagen fram tills nu när jag var ute hos henne. Hennes bakben verkar inte alls vilja hänga med och ibland kryper hon nästan fram. Hon hoppade in i deras hus nyss och det är inte likt henne. Jag ska avvakta och se om en stund hur hon är.

Fan jag orkar inte med mer oro för kaninerna. Musse har repat sig lite, blivit mycket bättre i mage och lite piggare men jag tyckte han var piggare igår. Han har tappat mycket i vikt och är lite benig men jag vågar inte mata honom för mycket än. Magen måste få stabilisera sig lite. Men han är superduktig att ta sin medicin, jag har aldrig sett något liknande. Jag håller bara fram sprutan med Flagyl åt honom och då tar han den själv i munnen och börjar tugga på den så man kan spruta in medicinen.

Annars har det varit två mysiga dagar. Kalle har varit hemma eftersom han inte mått så bra så vi har sett på film och Top Model och fixat lite här hemma.

Nej nu måste jag ut till kaninerna, jag är så orolig..

1 kommentar:

Anonym sa...

ja, usch, jag får riktigt ont i magen när jag läser om hur du har det. Förstår precis hur det känns :( När Puffran eller Chupie var sjuka mår jag verkligen skit.