onsdag, april 23, 2008

Usch just nu är det lite för mycket och jag känner mig pressad och kan inte bestämma mig för om jag ska träna ikväll. I måndags var jag borta från 8.30 till 21.00, igår från 06.30 till 20.00 och imorgon jobbar jag på Brunslöv 8-21. Om jag tränar idag kommer jag inte att vara hemma förrän ungefär 22 ikväll och det blir så jobbigt iom att jag måste upp ungefär 06.30 imorgon. Jag hinner ju inte med någonting! Mina stackars kaniner får inte det sällskap de behöver och inget blir gjort här hemma och jag får ingen chans att bara slappna av och ta igen mig. Men samtidigt borde jag träna eftersom jag missar nästa veckas onsdagsträning.. Usch jag hatar att välja.

Dino kastrerades igår och det gick bra. Han var trött och hängig igår men piggnade till efter att vi tittat på Desperate Housewifes. Då var jag så trött så jag höll på att dö så vi fick ändå gå och lägga oss. Han ä'r ute nu men jag vet inte om han ska få vara i uteburen under dagen eller om jag ska ta in honom. Tar nog in honom för säkerhets skull, så han inte gör något så såret går upp.

Nu måste jag göra mig klar och åka till Z. See ya!

3 kommentarer:

Anonym sa...

om jag var du skulle jag ta en paus från träningen och gosa med kaninerna istället :)

Anonym sa...

Kämpa på, det kommer ljusare tider. Tiden kommer!
Kram!!

Torbjörn sa...

No rest for the wicked!