onsdag, april 16, 2008


Jag är så trött och ska lägga mig alldeles strax. Har varit på Z idag och sen i Malmö och tränat. Steg upp extra tidigt för att hinna städa här hemma också. Jag flänger runt så mycket att jag inte hinner med nånting. Ska fan vara helt ledig på fredag för att kunna spendera tid med kaninerna.


Kolla så sjukt rolig Dino ser ut när han mosar hela fejjan för att kunna pussa på jätten.



När jag åkte hem ikväll regnade det som fan och precis innan man svänger av mot Veberöd så är där världens pådrag med poliser, ambulanser och brandbilar. Jag inser att jag inte kommer komma förbi där på länge och ville bara hem så jag körde mot Torna Hällestad och sen genom Harlösa och höll på att skita ner mig. Det var kolsvart ute och regnet öste ner och helt plötsligt står det en ko mitt på vägen som ser ut som en zombie. Jag var mitt i min värsta mardröm och var livrädd för att en zombie eller något annat skulle komma och slita upp dörren. Zombie-kon gick efter ett tag och efter den kom ett helt gäng andra döda kor. Efter en lång bit med skräcken i halsen efter en kolsvart grusväg så hittade jag äntligen hem och faran var över, men fy fan så nära jag var att stryka med.


Förresten, jag vill ha höns. Helst silkeshöns för de ser ut som angorakaniner. Någon som kan nåt om höns och vill berätta lite?


Namnlistan:
  • Coelho
  • Bonito
  • Goliat
  • Finn

Beslutsångest!!!

11 kommentarer:

Anonym sa...

Så söt han är! Jag tycker iaf att han ser ut som en Finn =)

Anonym sa...

Och de säger att det inte är dramatiskt på landsbygden!! Ugh, tur att det inte var jag, jag hade säkert inte ens hittat hem..

Anonym sa...

Goliat helt klart! :)

Anonym sa...

Han ser ut som en Goliat helt klart :)

LolitaRegina sa...

vad härliga dina kaniner ser ut! :)
blir varm i hjärtat av att se djur som är sams och trivs med livet, mina två änglar trivs iofs med livet och mår jättebra, men mitt mammahjärta blöder ju konstant eftersom de fortfarande inte kan vistas under samma tak.. :/ fy fan, det är så j-vla sorgligt alltihop.. :(

Anonym sa...

URK vad obehagligt, tur du inte körde på han.

Lena sa...

Kommer du ihåg filmen "dunderklimpen"? Där heter jätten Jorm :)

Anonym sa...

Roger Rabbit tycker jag han ska heta...:)

Anonym sa...

Jorm tyckte jag var ett bra förslag men annars tror jag på Goliat. Maken tycker att den ska heta bena, hmmmmm!
Du! Zombiekor får du allt vänja dig vid nu när du bor ute i obygden :)

Anonym sa...

Men hallå... Ego-Bena i så fall ;P

Mayumi sa...

*haha* Jag bara undrade NÄR du skulle skaffa höns också för det är ju så perfekt när ni bor som ni bor!! Den dagen jag får eget hus ska jag också ha höns :)