onsdag, april 30, 2008



5 kommentarer:

Anonym sa...

Men åååh vad skönt han ser ut att ha det :) Men kissar han inte på alla filtar o sånt? Min kanin kissar så fort hon får vara på något mjukt, t.ex. sängen :P

Väldigt fina trädgårdsmöbler också! :)

Anonym sa...

Vad fint ni har det och vad söt kaninen är! Jag vill bara gosa på honom!! :D

Anonym sa...

Nåh, vilken underbar nin! Verkar som att han har blivit tamare?

Linnéa sa...

dessi: han har inte kissat nåt än *peppar peppar* men mina andra kaniner har haft perioder då de inte kunnat vara i soffa eller säng utan att kissa.

raur: ja han är supergosig..:)

sofia: han har blivit väldigt tam. ligger gärna och myser en hel kväll och i hagen kommer han direkt till staketet och ställer sig upp och skriker "klappa mig"!!! :)

M sa...

Hallå! Ska ni inte kommentera hur söt jag var då! Putade ju tydligen med läpparna och allt!