fredag, april 18, 2008

Okej, är det nåt jag måste förändra hos mig själv är det min fruktansvärda hållning! Helena tog de här bilderna på workshopen i söndags och jag ser ju inte riktigt klok ut. Inte konstigt att man aldrig kan vara nöjd med sin kropp när man går omkring så. Så om ni undrar varför jag går och svankar och spänner ut tuttarna och rumpan så vet ni att jag övar hållningen.

UHHH verkligen horribelt! Elakt av mig att lägga ut de här hemska bilderna men om någon träffar mig och jag går runt som ovan så skrik postura! och smäll till mig. Tack.

4 kommentarer:

Em sa...

en sån postura-skrikare skulle jag vilja ha på axeln... jämt. :S

Anonym sa...

Jag har också hemskt dålig hållning, jag ska ta efter dig och bättra mig jag med ;D

M sa...

Jävlar vilket tight litet ass den karln hade! Jag hade kunnat studsa mynt på den saken hela natten!

Anonym sa...

Oftast blir det väl så att man går o sitter som det är bekvämt :P