lördag, april 19, 2008

Underbart väder, hoppas det får hålla i sig hela dagen och inte försvinna som det gjorde igår. Kalle diskar och när han är klar ska vi gå ut på en promenad och sen ska vi slappa hela dagen för ikväll ska vi till Nina och Markus på fest. Hade tänkt slipa och måla en vägg men det är så fint väder så vi kör på storfixning nästa helg istället.

Igår kväll lagade jag jättegod middag, hasselbackspotatis med lax, sallad och stekta aubergineskivor. Sen vilade Kalle lite och sov resten av kvällen. Jag såg på film, åt popcorn och kollade på gamla bilder på datorn. Hittade några som jag verkligen vill spy på när jag ser.


En riktig morot för att inte gå upp i vikt igen. Usch, inte bara det att jag är överviktig utan jag är helt otränad och slapp också. Och blek. Nej, ett tack till VK som hjälpte mig ta tag i detta och ett STORT tack till mig själv som genomförde det och såklart tusen kramar till alla som peppade mig.

Nu: promenad!

2 kommentarer:

LolitaRegina sa...

maten lät SUPERGOD! det måste jag testa nån dag.. :)

Anonym sa...

Och jag som faktisk tycker att du är skitsnygg även på de bilderna (fast de håriga benen var nog snyggast, jag känner allt igen dem...)