måndag, april 07, 2008

Idag har jag och Jörgen varit i Malmö och köpt en bil till mig! Min första egna bil, jag känner mig sjukt vuxen nu. Det är en röd Toyota kombi från -89 och den är i väldigt fint skick eftersom den haft få ägare och en gammal gubbe hade den sist. Prutade ner den 2300 kronor också så nu känner man sig som en riktig affärskvinna. Kalle är nog lite avis, hans bil är nyare men den är mycket mindre och så är den smutsig och stökig. Min bil ska alltid vara fin och så ska jag pynta den. Ska tända en rökelse i den eftersom den stinker doftgran. Jag skulle vilja att nån lackade en kurbitsmålning på den, det hade varit skithäftigt men det är svindyrt. Kanske kan fixa det själv på nåt vis.

Nu svimmar jag snart. Kalle har eldat så det är säkert över 30 grader här. Det är mysigt att elda men detta var lite väl mycket. Jag ska lägga mig snart, ska bara sitta här en liten stund och sen ge kaninerna mat.

God natt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Så du har blivit med bil.. grattis!