fredag, april 11, 2008



OBS! OBS! OBS!

Vill klargöra att det där med att jag är sjukligt smal var en aning överdrivet, lite skämtsamt sådär. Jag är absolut inte sjukligt smal, och skulle aldrig i livet VILJA vara det heller.






Har varit en bra jobbdag idag och jag känner mig mycket mer hemma och bekväm i den nya miljön och alla nya människor. Fick sluta lite tidigare så jag åkte hem, köpte godis, hyrde film och köpte en kruka att plantera penséer i. Jag älskar att fixa och dona här hemma! Satte ut mina påskliljelökar i trädgården igår också. Blir mysigt nästa vår när de kommer upp. Här kommer några bilder av vad jag pysslat med i veckan, hoppas ni inte är trötta på kaninbilder.




Nu ska jag ta ett glas vin, Magnolia heter det och jag hoppas det är gott. Jag ska börja laga middag som ska bestå av kycklingsallad nu när jag handlat en en massa fräscha grönsaker och rolig pasta. Kalle är i Malmö och skriver kontrakt för vi har fått sålt lägenheten och hon som köpte den flyttar in redan 9 maj! Sjukt bra, ingen mer dubbel hyra och nu kan vi betala av topplånet på huset. LOVELY!

10 kommentarer:

Torbjörn sa...

Jag tänkte på en sak Linnéa, nu när du har gått ner i vikt och blivit "sjukligt" smal, borde inte Kalle börja jobba på sitt sexpack då ;-)

Linnéa sa...

torbjörna: vet du, jag har tänkt precis samma sak!!! ;) men kalle har blivit lite sur nu när jag väger mindre än honom faktiskt.

Anonym sa...

Vad kul att du hittat hem till mig! :)
Jag vet faktiskt inte hur jag hittade hit. Kan hända att det var via Raur. Tror du det kan stämma? Hur jag hittade hem till henne har jag dock inte den blekaste om. :P

Lina - iamraur@gmail.com sa...

Kaninerna är för söta :)

schmut sa...

fasen vad jag blir sugen på att skaffa hus! omgivningen, har du visat den?

Linnéa sa...

mia: ja det stämmr nog, vad roligt..:)

raur: men eller hur, man blir så glad av dem.

schmut: jag kan ta lite bilder och lägga upp nån dag. köp hus, det är det bästa som finns!

Anonym sa...

Du ser jättesnygg ut! :) Ska du gå ner mer i vikt nu eller?

Anonym sa...

Hehe det förstår jag :)

För att läsa bloggen måste man registrera sig, och det gör du på den här sidan.

Du hittar på ett anv.namn och skriver in din mailadress så skickas ett lösenord automatiskt till din mail :)

http://www.dessi.se/wordpress/wp-login.php?action=register

Anonym sa...

Ajdå.. hela länken kom inte med..

Här:

http://tinyurl.com/22fugq

LolitaRegina sa...

nej, inte sjukligt smal, men sjukt snygg är du! :)