torsdag, november 01, 2007

Hej Pelle!

Min kropp känns totalt död och imorgon kommer den vara väldigt dysfunktionell.

Idag var vi med gården och red islandshästar utanför Hässleholm. Min häst hette Freyja och var riktigt pigg och den snabbaste töltaren.
Vi red i två timmar i underbar natur och galopperade så leran stänkte i ansiktet. Jag vill ha en islandshäst, de är så fantastiska.


Var hemma om ett par timmar och hann få i mig lite mat innan det var dags att träna kl 20. Vi har börjat träna två timmar på torsdagar nu också och det känns i kroppen.
Jag blev så glad idag för Helena berättade att hon och Calle hade pratat om att de tycker jag är väldigt duktig och att jag har rytmen, känslan och är bra på koreografierna.
Det betyder mycket att få sån respons ibland och eftersom jag tycker Helena är väldigt bra på att dansa tänker jag leva på det ett tag.

Imorgon ska jag till tandläkaren kl 10. Ååååå vad jag hatar att det kommer kosta ca 500 kr för bara en undersökning och det är säkert något mer som måste åtgärdas. Min visdomstand har slutat göra ont så den kanske jag slipper oroa mig för.

Kl 14 ska vi till Arlöv med gården och bowla och jag hoppas det går bra för jag har sagt till C att jag är skitduktig och kommer spöa honom. Gör jag inte det får jag väl höra det tills jag dör.

På kvällen ska jag och Kalle till Evelina och Bena och spela kort och äta popcorn och det ska bli riktigt mysigt. En kväll där man umgås med sina vänner utan att det är fest är sällsynta nuförtiden.
Titta så fina de är förresten:



Nu ska jag dricka upp mitt té och se om jag kommer i säng sen. Men om jag känner mig rätt kommer jag sitta uppe och skriva en stund.
SOV GOTT!

9 kommentarer:

Anonym sa...

vad mysigt att rida :) Jag hade nog gillat det en massa med bara jag inte hade varit allergisk mot hästar :P

Anonym sa...

var inte orolig för morrondagen...visdomstanden är nog inte så stor att de behöver operera bort den....den går säkert att dra ut...om tandläkaren är ung och stark och rötterna inte alltför långa och krokiga...det blir nog värre om du torskar i bowlingen.

Linnéa sa...

raur: vad tråkigt att du är så allergisk. det funkar inte om du bara är utomhus och inte umgås med hästen utan bara rider?

åldringen: gissa vem som klassade ut de flesta på bowling, endast andreas var bättre..:)

Anonym sa...

Ja lämnar man sin kamera på golvet på kb kan det vara vilka bilder som helst på den när man får den tillbaka ;) Puss!

Anonym sa...

Currеntly aгοund 200,000 customerѕ are
successfully being sеrѵed by Wіltshire faгm foods on a regular basis.
Іnternational chains such as Mc - Dοnаldѕ, Dominoѕ, Pizza Hut, Pizzа
Еxpreѕs, Wimpy аnԁ TGIF have а
good strong chain all oveг Gurgaon. Thе econοmy іs wіthout a ԁoubt
pоsitivеly impacted too so ordегing coming fгom
Dominοs is thе best ωаy to stimulatе the economy.



Hеre is mу pagе: dominos pizza

Anonym sa...

Currеntly аround 200,000 сustomerѕ aгe succеsѕfully beіng sеrνeԁ bу Wiltshire farm foods on a гegular bаsiѕ.
International chaіns such as Mc - Donaldѕ, Dominοs, Ріzza Hut, Ρizza Εxpress, Wimpy
аnd TGIF have a good stгong chaіn all οver Gurgаon.
Τhe economy is withοut а dοubt pοsitivelу imρасted too ѕо oгdering
coming frоm Dominoѕ is the beѕt ωaу to stimulate the
еconomy.

Alsο vіsit my sіte ... dominos pizza
my webpage > dominos pizza

Anonym sa...

Many people argue that eating too many plants
grown with commercial fertilizers or pesticides can cause health problems.
So, I propose to you that you might want to consider doing your
own organic gardening right in your own back yard. Without fertilizing
additives (natural or chemical), plants will be stunted and unhealthy.


Look into my web page ... rhapsody

Anonym sa...

Nanokeratin locks onto the hair, forming a fine, smooth coat of
keratin. Habits die hard and whatever your regime has been in the past, you do need to have a good look around at what is on offer for different hair types
and textures. Generally, these products are more expensive than their watered-down counterparts,
but you can find a few affordable pure silicone
hair products (see below).

Anonym sa...

If one innocently applies an insufficient amount of sealer on
a very porous concrete material, the
said material may not be effective at all. First, ready
mixed concrete in Sunderland can help you get your construction
job done faster. Read your warranty carefully, and you'll see that it probably doesn't cover walls
with efflorescence.