måndag, november 19, 2007

LYX


Greys Anatomy är ett av mina favoritprogram men jag missar det alltid eftersom jag tränar till 21 på onsdagar och innan man är hemma, duschat och gjort nåt att äta så är det slut.
Så jag brukar ladda hem det och nu har jag tre härliga Greys-avsnitt som väntar på mig! Förra veckans dubbelavsnitt samt denna veckans.
Idag fick jag även hem ett Desperate Housewifes-avsnitt som är lite speciellt. Det är första avsnittet som gjordes innan pilotavsnittet som verkligen sändes. Alla karaktärer är inte samma, det är tex Sheryl Lee (Laura Palmer i Twin Peaks) som spelar Mary Alice Young.
Jag vet inte när jag ska hinna se de här avsnitten men det känns fint att ha något att se fram emot. En riktig slappkväll med en massa serier, LOVELY!

2 kommentarer:

Lena sa...

Va roligt att ljusen blev bra, spännande att se hur det blev :) Kram

Hannan sa...

Greys is the shit :)