måndag, november 19, 2007

I hate mondays


Fy fan vad jag hatar måndagmorgnar. Det blir bara värre och värre. Jag har sjukt svårt att bli motiverad inför en ny vecka och det är riktigt jobbigt. Men jag tvingar iväg mig själv och efteråt känns det mycket bättre.

Hade handledning och möte i Malmö idag. Efter det köpte jag en färsk ciabatta, tomat och mozzarella och cyklade hem för att äta en något försenad lunch. Så gott! Dela ciabattan, häll på lite olja, skiva tomat och mozzarella, salta och krydda och sen in i ugnen en stund tills osten smält. Smarrigt värre, men tyvärr inte lika nyttigt.

Nu borde jag börja på mitt LIA-arbete som jag helt förträngt men jag har absolut ingen lust. Har tagit fram papperet iallafall och det är ett framsteg.
Ska nog städa lite istället, det behövs alltid, helt sjukt. Passar på att rensa lite också så det blir mer plats i skåpen att förvara grejer. Hatar när allt står framme, det ser så jävla rörigt ut.

Idag har även "processen" påbörjats.. Imorgon kommer Kalle hem och vi ska åka iväg för att få veta mer. Jag hoppas allt går vägen och attdet inte kör ihop sig för då kommer jag bara grina känns det som. Och så hoppas jag att de andra inte kommer och förstör. Det är MITT, fatta!
Aldrig får man vara lugn, längtar tills den här ovissheten är över.

2 kommentarer:

Anonym sa...

When all the other ԁogs in the pound aгe bаrking, trying tо bаrk lοudеr will only get you noticed
for the wrοng things. International chaіnѕ suсh as Mc -
Donalds, Dominos, Pizza Hut, Pizza Eхpreѕs,
Wimpy and TGIF hаve a good strong chain all оver Gurgaon.
This Spаnіѕh poгk sausage
is a flavоursome ingredient which is beсоming more
and more popular, аnd is versatile enough to suit lotѕ of recipes.


Here is my blοg dominos pizza

Anonym sa...

Also, they are lighter and can be used around plants which prefer somewhat acid content in the soil composition.
If you are working on a riding mower or a mower with an electric starter, you will also want to
disconnect the battery as to prevent any accidental startups while servicing your machine.
Grass clippings are full of nitrogen and break down quickly.


Also visit my web blog :: mulching