onsdag, november 28, 2007

På tunnelbanan

Idag är dagen då jag ska sitta på röven framför datorn och inte lämna den förrän jag gjort större delen av mitt LIA-arbete. Gjorde lite efterforskningar på gården igår och nu är jag redo för alla frågor utom en som jag ska ta med Andreas när han kommer hem från Cuba.
Här var det disciplin minsann!

Jag sov till 10.45 idag men känner mig helt mosig i huvudet. Min dygnsrytm är inte alls bra och det är extremt svårt att gå upp på morgnarna och jag är alltid trött.
Igår kom jag hem 22.30 ungefär och då tittade jag på dagens avsnitt av Greys Anatomy. SHIT säger jag bara, det var ett sinnessjukt avsnitt! Ni som tittar ikväll kommer grina, jag lovar.
Håller på att få ner nästa avsnitt nu för jag kan inte bärga mig. Har fattat det som att det är säsongsavslutning ikväll och att vänta till NÄSTA ÅR för att få se fortsättningen går icke.

Låg och läste ett bra tag också. Har börjat med Låt den rätte komma in och den är riktigt bra. Vill hela tiden läsa vidare, bara lite till, lite till, och tillslut faller ögonen nästan ihop.

Woooo nu är mitt GA-avsnitt hemma och redo att tittas på. Hur ska jag kunna vänta tills ikväll??? Nu måste jag äta lite frukost och sen sätta igång med arbetet. Boooring!
Men med afrikansk musik, tända ljus, rökelse och té blir det lite bättre.



3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag sa ju att den är bra :) (boken alltså). Puss!

Anonym sa...

vilken säsong är det man ska ladda ner för att få fortsättningen efter ikväll? :)

Linnéa sa...

eve: ja jag hade glömt att jag hade den hemma så det var tur du påminde mig..:) dans imorgon?

anonym: säsong 4! spännande! ska se första avsnittet ikväll!!!!