onsdag, november 07, 2007

Jag klär i gult :)


Tror ni jag är glad nu?

Det var en riktigt rolig kväll! Vi har dansat och visat samba roda, macûlele, capoeira och ett par koreografier. Jag hade många från Z-gården samt Evelina som var där och höll tummarna för min skull, tack så mycket!
Efter vi spelat capoeira fick jag många komplimanger och det gjorde mig så GLAD! De tyckte jag var jätteduktig och det värmer och jag känner mig faktiskt lite bra. Man blir mer taggad av att ha publik faktiskt även om det är nervöst. Jag är nöjd med min prestation i både capoeiran och samba rodan eftersom jag inte övat alls på något solo.

På fredag är det fest hemma hos Jeppe och Renata för att fira graderingen och ha lite kul tillsammans och det ser jag fram emot. Är det någon som vill följa med så är det bara att hojta till!

Nu måste jag köpa en massa kläder som mitt fina bälte passar till så jag kan ha det varje dag!

9 kommentarer:

Lena sa...

Grattis, det va värd!

Anonym sa...

FAN va kul gumman!!! :D
STORT grattis till dej!!!!
och föresten, gult passar till ALLT! ;)
men att vara stolt över sina framgångar är det mest smickrande man kan bära..more powre to ya! puss!!

Anonym sa...

Grattis till gula bältet! Det klär dig ;)

Anonym sa...

Grattis till det gula!!!!!!
Var helt säker på att du skulle klara det, så som du har tränat :)

LolitaRegina sa...

grattis grattis grattis!
fan vad cool du är! ;)

Anonym sa...

Grattis grattis :) Du förtjänar det helt klart. Såg videon från festivalen o du är kanonduktig :D

Anonym sa...

Gud var kul!! :D Stort grattis! :D

Linnéa sa...

TACK allihop, ni är så snälla som gratuelrar och tror på mig..:)

Anonym sa...

The product, according to the brand, can be applied throughout the day on dry hair if one's hair is medium to very coarse. As far as medical treatment is concerned, it's often suggested to consult your doctor before any further proceeding.
Its intention is to offer you ideal cosmetics which are safe and substantial in quality, all the
way through the world.

Here is my web site - hair products