måndag, november 12, 2007

---

Jag vet inte varför men jag känner mig så ledsen idag. Det känns som om det inte kommer gå som jag vill, att något är fel. Kalle har åkt och det känns så ensamt. Men han ska bara jobba borta den här månaden ut sen byter han jobb och kommer hem varje kväll!
Det ska bli så mysigt, och en förutsättning om det nu blir som vi vill.

Har sovit oroligt inatt och drömt konstigt. Jag hatar att inte veta. Och jag hatar när folk fokuserar på det negativa och inte kan se det positiva. Ibland måste man chansa, eller hur? Det är inte hela världen om det inte är 100% rätt tillfälle, för när blir det rätt tillfälle egentligen?
Det är bättre att chansa för det vore hemskt att ångra sig sen.

Nu ska jag åka till Z för måndagsmöte, sen köra R och J till Malmö och sen vill jag bara hem och försöka samla tankarna och peppa mig själv.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Hej tjejen! Jag håller tummarna, vet hur gärna du vill. Har suttit där själv och blivit besviken ett par gånger när det inte gått i lås, håller tummarna för er :)
Och du! Ibland måste man chansa, thats the way! Kolla på oss.... Hur fan ska vi få vardagen att gå ihop men vi måste göra det vi gör nu. Skit i olyckskorparna och kasta dig ut i dina drömmar :)
Puss!

Lena sa...

Åh Marilyn, det kommer bli jätte snyggt! Skicka bild sen och berätta hur det gick. Dumt att Sverige är ett sånt avlångt land. Pysselkväll lät mysigt.

Markus har en syster som heter Jessika Karlsson och är eeeh.. 26 tror jag. Ringer det nån klocka? :)

Lena sa...

Säger bara det, Malung: alla har en koppling till varandra.
Bilder kommer, I promise.

Vad det än är du grubblar på så håller jag tummarna att det går vägen! Pyssla och fördriv tiden :)

Anonym sa...

men... jag förstår ingenting :((

ville bara säga tack så mycket för den söta kommentaren och att din blogg var den första jag började läsa och är den bästa fortfarande :D

Anonym sa...

Afteг its rise in ροpularity during the
1940s, pіzza pіe reѕtaurant chaіns bеgan springing to life all аround the cоuntry.
The onе ѕignificant aspect iѕ that the total numbеr of bіtcoins will bе сappеd anԁ
held at a strісt and abitrary exρansion
rate. What do you think when a new potential supρliеr аpproaches you with
the selling phrase, "I'm as good as the one you use now".


Here іs mу web blog - dominos pizza
My website :: dominos pizza

Anonym sa...

The product, according to the brand, can be applied throughout the day on dry hair
if one's hair is medium to very coarse. Since these goods are made from plant extracts, seed oils and hair only twice in a week. The product should be one that is made for your type of hair, whether it be dry, oily, curly or straight.

Also visit my web page ... hair products

Anonym sa...

With all due joys, this should be the period of utmost carefulness and
conscious concentration on the vital issues affecting the future the nation
and due attention of not being stabbed from the back. The benefits of having high thread count sheets is that mills
are forced to create much finer threads in order to increase the amount of threads in a square inch (keeping in mind that they don't also increase the ply). Now, many Indian advertising agencies begin to pay more attention to Indian Hindi news and this can be led to the increase in revenue generation. The newspaper editors, editors who have long had to respect the wishes of the Pakistani authorities, have been quick to realize the potential of the Internet. Decorated coffins became still more important in the First Intermediate Period (2181 2055 BC), when many tombs contained little mural decoration.

Take a look at my site; egyptian newspapers