måndag, november 05, 2007

Med en penis av stål och ett hjärta av cement.


Jag är nöjd med min prestation på graderingen. Det gick bättre än någon av mina övningsgånger och jag tappade inte balansen eller gjorde något stort fel. Jag vet inte om det räcker till eftersom jag inte vet hur hårt Renata bedömer men även om jag inte klarar det så vet jag att jag gjorde mitt bästa och att det gåt fler tåg. Moget va?
På onsdag kommer det bli ett par roliga timmar på Sofielundsskolan. Vi ska visa samba, capoeira och macûlele och alla som kommer får vara med och dansa och ha kul. Det kommer bjudas på lite kakor och sånt så är det någon som vill komma kl 19 och vara med så är ni hjärtligt välkomna. Jag är jätteglad över att gulliga Eve följer med, behöver det moraliska stödet.
Men allra helst vill jag att Pelle kommer för han skulle behöva dansa lite med snygga tjejer tycker jag.

De jävla syrsorna inne hos Michael och Sara spelar så jag får tinnitus. Sjukt jävla högt och tonen är ju så hög att rutorna nästan spricker. Jag tappade in burken med syrsor och därför är det så många därinne. Jävla syrsor. De har en massa bra (för dem) gömställen också så ödlorna inte kan ta dem.

Varför ligger jag inte i sängen nu? Jag ska upp tidigt imorgon och jag hatar att gå upp tidigt. Men jag måste natta all djuren först och det tar tid. Sen måste jag borsta tänderna och använda tandtråd som jag blivit väldigt duktig på.
Det gick bra hos tandis i fredags förresten. Bara ett litet hål som tandläkaren lagade direkt. Det blev inte jättemycket dyrare. Jag gillar min tandläkare. Han har sin praktik i huset på andra sidan gatan, alltså huset bredvid det jag bodde i innan. Det känns lite skumt att komma in i en lägenhet inredd som tandläkarmottagning men han är jätteduktig och den enda tandläkaren som jag gått hos där jag inte haft ett dugg ont när han borrat.
Visdomständerna tyckte han jag skulle dra ut mest för att slippa problem. Han tog en röntgenbild och de såg inte jättesvåra ut så jag ska väl ta mod till mig och göra det. Bättre nu än när de blir inflammerade och bedövningen inte kan ta riktigt. gör det nog jävligt ont.

AAAAaaaaaaahhhhhhhhhhhhh de här syrsorna gör mig galen! Det gör ont i öronen? Vad ska jag göra?

6 kommentarer:

Anonym sa...

...ät upp dem själv vet jag :)

Linnéa sa...

eve: sugen på att komma på middag eller....? :)

Anonym sa...

Οncе you have іdentіfіed your ideаl customeг, their neeԁs, and рresеnted your UЅP in your marketіng camρaign, your cоmpany needs to live it.
Ρrofit maгgins аre suffering in the meantіme and there
is a long list of companieѕ battling rіsing costs of the commоԁitieѕ.
Gurgаon is famous for itѕ hospitality аnd when
it's time to party Gurgaon have lots of bar in the city to enjoy.

Also visit my blog - dominos pizza

Anonym sa...

After application the hair is simply dried, either naturally or using
a drier. This article will explain the hair product diversion conspiracy and list ways that
you can determine whether or not the beloved salon brand you saw in Walgreens
last week was truly diverted merchandise or strategically placed by the powers that
be. Generally, these products are more expensive than their watered-down
counterparts, but you can find a few affordable pure silicone hair products (see below).

Anonym sa...

With the ability to actually alter the texture and condition of the hair with
clever and fashion-forward hair styling products, Rusk Being products are sure to intrigue the hair product lover in all of us.
Habits die hard and whatever your regime has
been in the past, you do need to have a good
look around at what is on offer for different hair types and textures.

The product should be one that is made for your type of hair, whether it be dry, oily, curly or straight.



Look into my page - hair products

Anonym sa...

I am Linda Khanzetian, Doctor of natural Health,
with the Washington Institute of Natural Medicine, located in Washington, D.
This is where a program like Yeast Infection No More can
help. licitations with regards to making ones cachet
that is most certainly Talbots at present. Michael has
done his stint and it should be left to rest.
’ ”   The final breaking point, she says,
was when he said he wanted to move his ex-stripper girlfriend in with them.


Feel free to visit my blog ... intercultural