söndag, november 25, 2007

Hej.

Inget internet.
Jävla skit.
Vet ej när det återkommer.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Har du Comhem?
Mitt internet och kabel tv har legat nere hela dagen.--'
Trodde jag skulle ta livet av mig, dödare änn dödast här i hlm, finns liksom ingett göra när man bor själv också.

Linnéa sa...

haha nä jag har kukbandbolaget. nån idiot ringde och lurade mig.
kul man är så beroende..:)

Anonym sa...

Ӏ think people felt bаԁ for me аfterwardѕ becаusе of how nervous I wаѕ.
It is moѵe to mаke thе Pіzzа Ordeгing еxpеriencе mοre cоnνenіent and fun
fοr а large and fast gгowing рoρulation of Nеtizanѕ
in ӏndiа. The ρizzа іѕ a style
οf Italiаn streеt food ѕtuff that tгаѵelled
aгοund Eurοpe аnd round the Atlantic
Ocean aѕ well as reаched Ameгica whеre
by it became the mοst famouѕ fоrm of rеaԁу
made meals in Amerіcan herіtage.

Here is mу blog ρost; dominos pizza

Anonym sa...

"Organic Mulch) (University of Illinois at Urbana-Champaign, NRES-19-97). Owning a regular lawn mower does not mean you have to give up on mulching your yard; you just have to be willing to do some work. Starting Your Very First Flower Garden Preventing Pests and Diseases in the Perennial Garden Gardening Tips from Fellow Gardeners.