onsdag, november 14, 2007

All I really want

Jag önskar att jag kunde få gå och lägga mig ikväll och sen inte vakna förrän om ungefär en vecka. Jag pallar inte detta grubbleri, jag blir tokig och känner mig frustrerad.
Jag brukar ha tur, en nu kan inte turen hjälpa mig.


Jag har bokat in mig och Kalle på Comfort Hotel Esplanaden från fredag till lördag. Det ska bli riktigt mysigt. Vi ska checka in på fredag kväll och sen mysa runt i pyjamas hela kvällen och titta på tv, äta godis och lyxa oss. På lördag morgon ska vi äta en härlig frukostbuffé innan vi beger oss till suspensionträffen.




Jag vet inte hur jag mår. Det pendlar mycket och snabbt och jag vill det här alldeles för mycket för mitt eget bästa. SNÄLLA GÖR SÅ ATT ALLT GÅR VÄGEN!!!


Jag borde inte skriva en massa skit, ältar ju bara. Kul att läsa...

7 kommentarer:

MiaMaria sa...

Klart att ni ska bo på hotel!! Vi tar middagen nästa helg. Ni kommer få det så mysigt i köpenhamn, va själv där igår!!

Jag håller tummarna för er!

Anonym sa...

Ser ut att vara ett supermysigt hotell! blir väldigt avis :)

Och jag håller tummarna för er jag med!

mimmi sa...

Vad mysigt, vad kostar det hotellet?
Nyfis på vad du hoppas på, men hoppas det blir som du vill!!

Linnéa sa...

ninni: då löser det sig till det bästa.. :) vill jättegärna men det blir så stressigt och nästa helg får man väl pengar så då kan vi lyxa till det, haha!
TACK!!!!

raur: det ska bli mysigt. jag har inte bott på hotell mer än i eskilstuna och då hann jag knappt njuta av det,:) tack för tummarna!!!

mimmi: jag tror det kostade kanske 1600-1700 per natt men kalle har bonuspoäng eftersom han alltid bor på hotell då han jobbar borta så det blir helt gratis..:)
det kommer, jag lovar, håll tumamrna bara! :)

Anonym sa...

Whеn all the otheг dogѕ in the pound аre barking, trying to baгk lοuԁer will
only get you notіced foг the wrоng things.
Ӏnternationаl chains such as Mс - Donalds,
Dominos, Pіzza Hut, Pizza Eхpreѕs, Wimpy and TGIF have a good strong сhain
all over Gurgaоn. Whаt do yоu
think when a new potentiаl suрplier approachеs yоu with the selling phrаѕe, "I'm as good as the one you use now".



Feel free to surf to my page dominos pizza

Anonym sa...

Apply 2 to 3 inches of mulch over the plants root system once all foliage is removed and discarded.
Wear disposable gloves to keep from directly touching feces.
Cardboard mulch is very uncommon in Los Angeles, California and other parts of the country.


Also visit my web blog - mulching

Anonym sa...

This makes the mixing phase a lot easier, just put in your concrete and water, and off you go by the wheelbarrow load.
If a hairline crack in concrete has turned into a large crack, it will need to be cleaned out
before the patching and repairing process. Read
your warranty carefully, and you'll see that it probably doesn't cover walls
with efflorescence.