tisdag, november 27, 2007

Seriöst är värdelöst


Ehhh hur sinnessjukt slutade inte Prison Break ikväll??? Det är fan rena döden och jag är HÄR nära att ladda hem nästa avsnitt. Men jag ska hålla mig, PB är enda anledningen till att jag inte skjuter mig på måndagar.
Jag har några teorier iallafall, hoppas de stämmer...

Och hur mycket ångrar man inte varenda centiliter alkohol man drack i helgen när man har dödsträning på måndagar och springer runt runt runt i den fula salen och gör en massa skitjobbiga övningar och hoppar groda och en miljon situps och andra magdödare.
Tur att jag äter så mycket skit att jag absolut inte blir av med överflödsfettet. Det hade ju varit synd och skam.

Och nu har jag ett nytt objekt att störa mig på, suck! Det är min energi, måste jag utsättas för de här människorna. Jag HATAR när folk försöker vara så förbannat viktiga och förmer än andra och säger idiotsaker. Finns det nåt värre än när man gör så gott man kan och så blir nån irriterad och säger: Men du måste göra si, eller du måste göra så, eller du måste bla bla BLA!
Om jag kunde göra saker bättre kanske jag skulle göra det, eller??? Åååå vad jag stör mig.
Kanske en eventuell dödslisteplats om det fortsätter. Jag blir nervös på sånna människor, de gör mig osäker och då presterar jag sjukt dåligt och klantar mig. Dåligt självförtroende får jag också.
Tur hon är ful som ett as och ser ut som en dvärg.

Varför har jag inte lagt mig?
Varför har jag inte börjat på mitt LIA-arbete?
Varför är praktiken snart slut?
Varför måste jag tillbaks till tråkiga jävla Eslöv?
Varför måste vissa i min klass vara sånna idioter så att jag spyr av tanken på att träffa dem om ett par veckor?
Varför har man inte all tid i världen?


På fredag är det brasiliansk fest på Hipp.
Luciahelgen planeras det dans på Wonk.
Jag vill ha en Doktor Kosmos-fest med Marika närvarande.


Snart är det jul iallafall.

PS. Evelina, jag tappade baklyset i lördags. Hade bara batteriet kvar i fickan dagen efter. Konstigt. DS.

9 kommentarer:

Anonym sa...

jag är inte med i den gruppen "såna idioter" eller hur?
jag kan ta med mig några Samariner om vi åker bil tillsamans igen i fall du mår illa... hehehehehe
Nej, jag förstår EXAKT vad du menar, jag inte heller nån lust att komma tillbaka till Eslöv... fy fan... Nu måste jag åka till Lund.
Kram.

Linnéa sa...

mercedes: haha nej du är med i den motsatta gruppen! ja vi får se hur vi ska lösa bilkörningen. jag har ingen bil så jag hoppas anna t kan köra med sin..
KRAM

Anonym sa...

Kan vara ett tecken på att du faktiskt inte är menad att ha en cykellampa men det kan oxå vara ett tecken å ett alldeles för högt intag av alkohol ;)

Anonym sa...

jag hatar att skratta högt åt en datorskärm men jag kunde inte hålla mig:

"Tur att jag äter så mycket skit att jag absolut inte blir av med överflödsfettet. Det hade ju varit synd och skam."

... skitbra inlägg dessutom! :DD

Lena sa...

Jag är så nyfiken på att se hur ljusen blev, när kommer bilderna? :)

Anonym sa...

1: dr kosmos rules.
2: jag vet hur det är att ångra varenda centiliter (därav slutade jag dricka efter tatueringsmässan)
3: jag kan berätta hur nästa avsnitt av PB är.

Anonym sa...

The Regional Animal Hospital in Yorba Linda is well equipped
to handle the emergencies. It needs to be rushed to a medical facility which
is capable of handling emergencies. Also like many single parents, Sebastiao is hoping to share the bills with her former spouse.
Vu promises that you'll look forward to doing them as the results are well worth it. You must be introduced with a display screen with several alternatives one particular of which will be safe mode with networking.

Here is my web site - Pauli exclusion principle

Anonym sa...

The city of Danbury's metro options into NYC, give anyone in New Milford, Newtown, Bethel, New Fairfield and Sherman options for travelling south. Another benefit of rubber mulch versus typical mulch is its lifespan. It is advantageous for the customer to compare the prices for an additional dumpster rental from the normal waste removal company against an offer made by a collector that will place a dumpster for a one-time pickup.

my web site; concrete

Anonym sa...

Repairing Small Cracks in concrete Floors:
Determine the Damage. Another benefit of rubber mulch versus
typical mulch is its lifespan. Repairing larger cracks or holes
in driveways takes a little more time and preparation.